Het is bijna zo ver!

6 februari 2017 - Breda, Nederland

Nog een paar nachtjes slapen en dan gaan Irene en ik eindelijk naar Bolivia. Ik heb er echt heel veel zin in maar ben ook een beetje zenuwachtig natuurlijk. Het is een lange reis en alles is heel anders daar. Misschien krijg ik wel heimwee. Gelukkig zijn we met z´n tweetjes! En ik kijk wel heel erg uit naar alle nieuwe dingen die ik daar ga zien en meemaken, ben natuurlijk ook benieuwd naar het eten ;)

Zaterdagavond vliegen we om 20:30 vanaf Schiphol en zondag komen we dan aan in Santa Cruz, waar we een paar dagen gaan relaxen en even wennen. Woensdag nemen we dan een bus naar Cochabamba en daar gaan we een paar maanden verblijven. Wat onze stage daar precies inhoudt weten we nog niet, maar het is sowieso heel veelzijdig en creatief. We zullen werken met kinderen/jongeren van 6 t/m 16 jaar en ze begeleiden en coachen op verschillende gebieden. Ook moeten we natuurlijk vanuit school verschillende opdrachten uitvoeren.

Vanuit Cochabamba gaan we ook tripjes maken door Bolivia, bijvoorbeeld naar de zoutvlaktes en Toro Toro National Parc. Als we klaar zijn met stage gaan we naar La Paz, om vanuit daar naar Peru te gaan en natuurlijk Machu Picchu bewonderen :) In Peru gaan we nog naar verschillende plekken en uiteindelijk vliegen we 22 juli terug naar huis vanuit Lima. Het lijkt nog heel ver weg, maar ik weet zeker dat de tijd voorbij zal vliegen!

1. Kathy Imre:
    Trots!
  2. Marjoleine:
    Lieve Helmi,
    Geniet van het avontuur en ik weet zeker dat jullie daar goed werk gaan doen, succes. Ben benieuwd naar je verhalen. Groetjes
  3. Jacqueline:
    6 februari 2017
    Lieve Helmi ,heel veel plezier,fijne ervaringen , en geluk in de komende tijd.
  4. Jacqueline:
    6 februari 2017
    Lieve Helmi, geniet van jullie avontuur in Bolivia! Ben erg benieuwd naar je ervaringen en ga je zeker volgen! Veel Geluk en maak mooie herinneringen. X
  5. Jansen:
    7 februari 2017
    Helmi goede reis en veel plezier
  6. Jordy:
    7 februari 2017
    Veel plezier en let een beetje op Irene he ;-)