Het einde is in zicht

27 mei 2017 - Cochabamba, Bolivia

Een paar weken geleden kwamen Sanne en Harald langs, dat was natuurlijk heul gezellig. We hebben heel veel gegeten en gedronken en we zijn naar Villa Tunari geweest. Daar heb je veel mooie natuur en zoals jullie op de foto's hebben kunnen zien, waren er ook brutale aapjes. We hadden GEEN internet, dus dat was op zich wel even lekker! Het was wel ook fijn om weer eens familie te zien en om de omgeving te laten zien van waar ik nu woon. Eindelijk ben ik ook naar Cristo de la Concordia geweest, het grote Jezus-beeld op een berg waar ze hier heel trots op zijn. Ik ga misschien nog naar Toro-Toro, een groot nationaal park, samen met Irene en haar vriend. Dat zal mijn laatste tripje zijn vanuit Cochabamba.

Want over minder dan 2 maanden ben ik alweer terug. De tijd gaat zo ontzettend snel! Irene en ik zijn hard aan onze schoolopdrachten aan het werk, want we hebben natuurlijk alles uitgesteld. We hebben nog 5 weken hier om alles af te ronden en dan gaan we nog 3 weken naar Peru. Ik denk wel dat ik de kinderen waar ik mee werk heel erg ga missen.... We leren hier sowieso veel leuke mensen kennen die helaas ook weer vertrekken, dus we hebben continu afscheidsfeestjes hihi! Maar aan de andere kant mis ik iedereen in Nederland ook natuurlijk, dus het is een beetje dubbel.

Kort berichtje deze keer. Hasta luego!

1. Zusje:
    27 mei 2017
    Klinkt als superleuke mensen, die Harald en Sanne! Veel plezier met se laatste loodjes!
  2. Mieke:
    27 mei 2017
    Wat gaat dat snel Helmi, alweer afronden. Lijkt me ook hartstikke leuk als je zus+ach.broer je daar op komen zoeken. Heel veel plezier nog op je volgende trips. Klinkt allemaal erg leuk, bijzonder land.
  3. Jacqueline:
    29 mei 2017
    Geniet nog met volle teugen van de laatste maanden!!